Cevap: Birinin gerçek yüzünü görmek.
içerdiği anlam aslında her zaman olumsuzluk barındırmayan eylemdir...öyle ki; birinin gerçek yüzünü görmüş olmak,görebiliyor olmak ona karşı yargılarınızın,hissiyatınızın yol yakınken değişmesine ve o kişiden görülebilecek olan zararın minimum'a indirilmesine vesile olacaktır..aynı kişiye bir daha asla aldanmayacak olduğunuz için sevindirirken, aynı oranda kahreder, keşkelerle dolu cümleler kurdurur insana.

❥ Tek pişmanlığım;
yanlış kişiler için yaptığım doğrular.
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
|