![]() |
|
|
#1 |
|
Çevrimiçi
|
Aziz Yıldırım: Seçimi kazanırsam Jose Mourinho'yu getireceğim
Fenerbahçe'de Ali Koç'un ardından başkan adaylığını açıklayan Aziz Yıldırım, seçimi kazandığı takdirde çalışacağı teknik direktörün dünyaca ünlü Portekizli teknik adam Jose Mourinho olduğunu duyurdu. Mourinho ile yaklaşık 2 saat yüz yüze görüştüklerini belirten Yıldırım, "Kendisine 'Fenerbahçe'nin sana ihtiyacı var, senin de Fenerbahçe'ye ihtiyacın var' dedim. Benim arkadaşlarımla görüşmeler devam ediyor. Biz kazanırsak büyük ihtimal Fenerbahçe'nin başına getireceğim" dedi. Seçime gidecek olan Fenerbahçe'de mevcut başkan Ali Koç'un ardından eski başkan Aziz Yıldırım da adaylığını duyurdu. Yıldırım, seçimi kazandığı takdirde takımın başına teknik direktör olarak kimi getireceğini açıkladı. "KAZANIRSAK MOURINHO'YU GETİRECEĞİM" Deneyimli çalıştırıcı Jose Mourinho ile görüştüklerini açıklayan Aziz Yıldırım, "Fenerbahçe'nin bu saatten sonra teknik direktörlük konusunda 'Bizim çocuğumuz' diyerek devam etme lüksü yoktur.Fenerbahçe artık büyük hocalarla, büyük takımlarla mücadele etmelidir. Bununla ilgili çalışmalar yaptık. Geçen hafta Mourinho ile yüz yüze görüştüm. Kendisine, 'Fenerbahçe'nin sana ihtiyacı var, senin de Fenerbahçe'nin sana ihtiyacı var.' dedim. Fenerbahçe'ye gel dedim. Benim arkadaşlarımla görüşmeler devam ediyor. Biz kazanırsak büyük ihtimal Fenerbahçe'nin başına getireceğim" ifadelerini kullandı. ![]() "MOURINHO, FENERBAHÇE'Yİ ÇALIŞIYOR" Yıldırım, açıklamasının devamında "Onun isteği doğrultusunda oyuncu da alacağız. Konyaspor maçını da izledi. Kendisi de izledi. Diğer arkadaşlar da kazanırsa Fenerbahçe'ye gelmesini arzu ederim. İnşallah biz kazanırız ve Fenerbahçe'ye getiririm" şeklinde konuştu. ![]() ![]() Kaynak: Haberler.com ![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#2 |
|
Çevrimdışı
|
:d :d :d :d :d
![]() Dervişe sormuşlar; Sevmek mi yorar sevilmek mi?
Derviş cevap vermiş; Allah için değilse,ikisi de yorar.. |
|
|
#3 |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Aziz Yıldırım yapar.
![]() "İlim Çin'de bile olsa ara." dediler.
Onlar aklı bir kutuya kilitlediler. |
|
|
#4 |
|
Çevrimdışı
|
|
|
|
#5 |
|
Çevrimiçi
|
Bence getirir olursa
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#6 |
|
Çevrimiçi
|
|
|
|
#7 |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Gel başkan gel Fenerbahçe tarihinin en çok Galatasaray şampiyonluğu gören başkanı unvanını kimseye kaptırma. Gel de 5. yıldızımızı senin döneminde takalım.
![]() Nasıl oluyor vakit bir türlü geçmezken yıllar hayatlar geçiyor...
|
|
|
#8 |
|
Çevrimdışı
|
Ya getirsin ne olacak sanki
Ali Koç kalsın yeterki:dBu sefer Halley de kurtarmaz bunları:d ![]() Dervişe sormuşlar; Sevmek mi yorar sevilmek mi?
Derviş cevap vermiş; Allah için değilse,ikisi de yorar.. |
|
|
#9 |
|
Çevrimdışı
|
Adam fenerbahce yi Turkıye de bir semt diye biliyor
![]() Dervişe sormuşlar; Sevmek mi yorar sevilmek mi?
Derviş cevap vermiş; Allah için değilse,ikisi de yorar.. |
|
|
#10 |
|
Çevrimdışı
|
@Supervisor Türkiye Futbol tarihinin şuan en başarısız başkanına sahipsiniz, Demirören'in rekorunu da kırdı Ali Koç.Aziz Yıldırım Fenerbahçe için çok şey yaptı, adam inşaatlara çizmelerini giyip gitti çamurda.Ali Koç stada maçlara bile gelmiyor.6 yılda Aziz Yıldırım'ın yaptıklarının 6'da birini bile yapmadı.Hadi kupayı geçtik diyelim kupa dışında Fenerbahçe'ye ne yaptı.Eda Erdem'in heykelini dikti.Gerçekten Aziz Yıldırım yerine bu Fenerbahçe Kongre üyeleri Ali Koç'u seçerse diyecek söz bulamıyorum.
|
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|