25 Şubat 2022, 09:09
|
#1
|
|
Çevrimdışı
Arthur
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Mert Hakan Yandaş: Çok üzgünüz, utanıyoruz!
Mert Hakan Yandaş: Çok üzgünüz, utanıyoruz!

Fenerbahçe'nin Avrupa'ya veda etmesi hakkında Mert Hakan Yandaş, "Çok üzgünüz, utanıyoruz" dedi.
UEFA Avrupa Konferans Ligi'ne veda eden Fenerbahçe'de Mert Hakan Yandaş, kötü futbolun sorumluluğunu üstlendi.
Fenerbahçe, Avrupa defterini gece kapattı. Play-off turu rövanş maçında Slavia Prag'a 3-2 yenilen Sarı-lacivertliler, UEFA Konferans Ligi'ne veda etti.
Mert Hakan Yandaş ne söyledi?
Maç sonrası EXXEN'e konuşan Mert Hakan Yandaş'da kötü futbolun üzüntüsü vardı.
"Bütün sorumluluk biz oyuncuların. Sahaya çıkanlar biziz. Fenerbahçe formasını giyerken bu kadar ezilemeyiz, bu kadar pozisyon veremeyiz, bu kadar mücadeleden yoksun bir oyun ortaya koyamayız. Çok üzgünüz. Söyleyeceğim fazla bir şey yok, utanıyoruz." ifadelerini kullandı.
|
|
|
|