![]() |
|
|
#1 |
|
Çevrimdışı
|
Çok Yoruldum ~
Bu şehir beni çok bunalttı çok yordu Halimden sende anlamazsan tükenirim Her sabaha bir umutla başlayıp Umutsuzlukla bitirmek çok yordu beni Yeniden doğmak diyorlar Bu mümkün mü yoldaşım Her şeyi sahiden geride geçmişte bırakmak mümkün mü Sen yol göster bana çıkmaz sokaklarım büyüdü çoğaldı Düşünemez oldum,aklım çok karışık kararlarım hep hatalı gibi Çok mu şey istiyorum acaba bu hayattan insanlardan Samimiyet ve içtenlik beklemekten başka ne beklentim oldu acaba Neden hep ben yarı yolda bırakıldım canım yoldaşım Sana soracağım o kadar çok şey var ki Gidiyorum deyip gidememek Kalıyorum deyip kalamamak ne demek Bana bunları uzun uzun anlatırmısın yoldaşım sırdaşım Bana beni anlatırmısın artık kendimi tanıyamaz oldum Aynada gördüğüm yüz benim değil sanki Gün geçtikçe tükeniyorum hissediyorum Bilmem sen de olmasan anlamasan şuan nasıl durum da olurdum Çok yorgunum bedenen,kalbimin beni darlaması çok acı veriyor Biliyorum çok değer verip karşılıksız çıkarsız mutlu olmamı istediğini Olmuyor yoldaşım olmuyor hep bir engel var bilmediğim çözemediğim Mutluluk herkesin hakkı demiştin bana Benim neden değil,yada olmuyor Kadercisin sen bilirim uzun uzun anlatırsın Şuan anlayacak durumda değilim Dostum Çıkar beni bu şehirden nefes alamıyorum artık Sadece uzaklaşmaya ihtiyacım var ve senin yoldaşlığına Bana sen hissetmesen de senin bir adım gerindeyim demiştin Neden diye sormuştum Sende bana,olurda çıktığın yolda düşersen Seni tutmak için,müsade etmem demiştin düşmene Gidelim can dostum yeniden doğmak istiyorum Öyle yorgunum ki sırdaşım halimden sen anlarsın Tükendim bittim Dostum,sırdaşım,yoldaşım Üzülme sakın bu halime,tek dayanağım sensin Birimizin güçlü olması lazım Tut beni yoldaşım ben artık dayanamıyorum,götür beni buralardan.. Benzer Konular:
|
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
| Seçenekler | |
| Stil | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|