![]() |
|
|
#12 |
|
Çevrimiçi
|
Adıyaman çok fena ama Tekel'e daha kolay alışırsın.
Bırak demek yerine alternatif sunuyorum.
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#13 |
|
Çevrimdışı
|
|
|
|
#15 |
|
Çevrimdışı
|
İyi olmuş. Ben yetkili olsam %100 lük sağlığa zararlı zamı koyardım..
![]() Değil mi ki çiğnenmiş inancın en seçkini, Değil mi ki yoksullar mutluluktan habersiz, Değil mi ki ayaklar altında insan onuru, #SOMA |
|
|
#16 |
|
Çevrimdışı
|
Zam marifeti ile insanların özel hayatına kadar müdahale eyleyen iktidarı yalamak da iyi kafa.
O zaman dinen günah diye içerisinde ekran bulunan her türlü TV, tablet, monitöre de fahiş zamlar gelsin. Şekere, çikolataya, gazlı içeceklere de kol gibi soksunlar zammı. Sizin hoşunuza gitmiyor diye insanların yasal olarak edinebildikleri ürünlere zam marifetiyle sınırlama konulamaz. Kafein bağımlılık yapıyor diye kahvelere de zam patlatalım o halde. Dünya esrarı dahi legalleştirmeye giderken bizde olanlara anlam veremiyorum. Ortadoğu bok çukurudur. Zamları savunanlar olduğu sürece de bir adım ilerleyemeyeceğiz. |
|
|
#18 |
|
Çevrimdışı
|
bugün bir paket sigara ve iki kutu biraya 105 tl verdim.
Amerika'da aynı durumda 6 dolar ödüyordum sadece etlere baktım 1 kg dana kuşbaşı 110 tl vazgeçtim. Amerika'da aynı kalitedeki eti 5 dolara satıyorlardı 5 dolara onu alacağıma 7 dolara biftek alırım diyordum. Türkiye'de asgari ücret 4250 tl Amerika'da ortalama bir şoför 4000 dolar civarı kazanıyor. Yani yaklaşık 60.000 tl ediyor. Orada 2022 ford mustang almayı planlarken burada arabaya benzin koyamıyorum. Zira her ay asgari ücretinizle 2008 bir bmw alabilirsiniz orada Beni burada tutan mecburi sebepler ortadan kalktığı an tekrar gideceğim yaşı genç aklı başında tüm arkadaşlara da tavsiye ediyorum gidin gençliğinizi yaşayın arkadaşlar burada kurulu düzenimiz olmasa geliriz türkiye cennet cennet diyen dayılarınıza amcalarınıza inanmayın. Hepimizin insan gibi yaşamaya hakkı var. Dil öğrenin şoför olun garson olun hatta hamal olun pişman olmazsınız. |
|
|
#19 | |
|
Çevrimdışı
|
Alıntı:
Haklısın Ama Burda Bi Konu Dile Getirmem Lazım Dili Öğreniriz Problem Değil Pasaportta Çıkarırız Önemli Değil Ama Vizeyi Herkese Vermiyorlar Ya Öğrenci Olucaksın Ya Bir Lojistik Firmasına Şöför Olarak (Tır Şöförü ) Giriceksin Gibi Benim Gibi Tahsili Olmayan İnsanlara Vize Vermez Avrupa Devleti. |
|
|
|
#20 | |
|
Çevrimdışı
|
Alıntı:
Vize kısmında sizi bir firma davet ettiyse pek sorun çıkmaz. Önemli olan firmanın istiyor olması.Zaten mesleğiniz varsa o ülkede o mesleğe ihtiyaç varsa sabıka da temizse sorun çıkma ihtimali çok düşük firmayla anlaşmak ve sizi davet etmesini sağlamak için sağlam dil gerekiyor. Genellikle skype üzerinden görüntülü olarak ön görüşme sağlanıyor orada dilinizi ölçerler. Sonrası biraz çetrefilli olabilir. Yüz yüze görüşme de sağlanacak çünkü başka yollar daha var çok daha kolay. Evlilik yoluyla gidebilirsiniz. Kaçak gidip 5 yıl kaçak kalmayı başarıp vatandaş olabilirsiniz. İltica edebilirsiniz. ( bunu pek önermem) Green card kazanırsanız çok rahat gidersiniz ( bu sadece Amerika için) En garantisi evlilik. A1 seviyesinde dil öğrenip gidiyorsunuz. Green card çıkıp çıkmayacağı belli değil. Blue card ( avrupa) ve çalışma vizesi ( amerika) kolay ama uzun ve yorucu çalışma süreniz dolduğunda firmanın uzatması gerekiyor. 5 yıldan sonra yine vatandaş olabilirsiniz. Şu an telefondan yazdığım için tüm detayları veremedim bilgisayara geçince uzun detaylı bir yazı yazarım. |
|
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|