Forumel.Com

Geri Git   Forumel.Com > Yaşam > Kendi Kaleminizden > DoNtSpEaK

DoNtSpEaK DoNtSpEaK kaleminden şiir ve yazılar...


Öylesine..

DoNtSpEaK kaleminden şiir ve yazılar...



Konu Bilgileri
Konu Başlığı
Öylesine..
Konudaki Cevap Sayısı
2
Şuan Bu Konuyu Görüntüleyenler
 
Görüntülenme Sayısı
316

Kullanıcı Etiket Listesi

4Beğeniler
  • 2 Post By DoNtSpEaK
  • 1 Post By Sürmenaj
  • 1 Post By DoNtSpEaK

  
 
LinkBack Seçenekler Stil
Eski 18 Ağustos 2021, 23:47   #1
Çevrimdışı
DoNtSpEaK
DoNtSpEaK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Öylesine..

Öylesine..

Gün doldurdu miadını,

Artık sahne koyu karanlıklarındır.

Parmaklarımın arasında kalemim, bir mumun alevi ile yazıyorum elimde kalanları.

Usulca bir rüzgar giriyor perdeleri havalandırarak.

Tenime dokunuşunu hissediyorum bu serinliğin..

Şimdi kapatıp gözlerimi aklıma gelen ilk şarkının gölgesinde kovalıyorum dört bir yana savrulmuş harflerimi.

Ey İstanbul..

Yedi tepeli kadim dostum benim..!

Çıkmazlarında bıraktığımı hatırlıyorum en güzel anlarımı..

Mavine hayranlığımı anlatırken yitirdiğim anlamlarımı hatırlıyorum andığımda adını..

Başka şehirler gördüm, başka şehirlerde yaşadım..

Olmadı, dolmadı yerin.

Neydi seni onlardan ayıran, neydi seni böyle vazgeçilmez yapan..?

Bilmedim, bilemedim..

Ey İstanbul..

Maviliğimin başkenti..!

Denizinin üzerinde yüzdürdüm biten bir aşktan kalkan martılarımı.

Yem yaptım balıklarına tarifsiz acılarımı..

Boğazından attım kimliksiz anılarımı..

Hükümsüzdür ilanları verdiğim aşklarımı yine senin sularında öldürdüm..

Şimdi ayrılığımın öznesi sensin, yüklemi kalemim..

Seninle başlayan bir aşkı kalemimle bitiriyorum..

Devrikti cümlelerim, sevmedim yüklem gibi sonda olmayı..

Olmadı..

Bu kez son kelime bana ayrıldı..

Ey aşk..!

Tarifini yapmaya kalkışmadım hiç..

Ne çıkardıysan karşıma eyvallah dedim..

Yokluğunun demlerinde büründüm bu an ki halime..

Issızlığım bana kalan yadigârındır bilesin..

Altı üstü üç harftin..

Uzatılabilirdi ilk harfin sesliydi..

Tek bir nefesti son harfin; uzatılmazdı, sessizdi..

Uzun uzun anlatıldın dilden dile..

Kimisi çok sesliliğine kapılıyor, gözleri gülüyordu..

Kimisi son nefesindeydi istemeden de olsa yarım kalıyordu..

Ey aşk..!

Çok sesli önsözüm..

Bu da senden sonrasına ait ilk satırlar olsun..

Seninle başlayan ilk satırın yine seninle bitmesini diliyorum pervasızca..

Kenan Kalecikli'nin dediği gibi;

' Kaç kez gittim senden yine sana geldim.. '

Tek cümle işte bendeki anlamın..

En afili cümlelerim nasıl sana yazılıyorsa

Mavisine yüklediğim ağız dolusu küfürlerim var adına söylenmiş..

Ey gece..!

Günümün katili..

Ne zaman yazmaya kalksam sana çıktı yollarım..

Karanlığını sarmadan üzerime dökülmedi dudaklarımın kenarından bu harfler..

Ürkütücüydün kimi zaman, kimi zaman huzurlu..

Bu gece birşey hissetmiyorum sana karşı..

Ruhsuzum, hissiz..

Kendi uçurumumun kenarındayım..

Atlayıp atlamamak arasında gidip geliyorum nedensiz..

Ey gece..!

Sonsuzluğumun ilk adımı..

Adına yakışsın bu yazı, sonsuz olsun..

Yazdığım her satır, hafızama dert olsun..

Olmadık zamanda olmadık yerde dilime takılsın imlasız mısralarım..

Bu da kendime bıraktığım tek mirasım olsun..

Ey yâr..!

Sanadır tüm yollarım..

Kaybolmaktan korkmadığım labirentlerim yok artık..

Her yol sana çıkıyor, her yol sen..

Şehrimin çıkmazları adınla ayrışıyor..

Bildiğim ne varsa unuttum çocuk aklımla..

Bildiğin ne varsa unut sen de arsız bir inatla..

Kalmasın İstanbul'a dair ortak bir köşemiz..

Kahpe olsun şehrin adı lugatlarda..

Ayrı akşamlara yatıp ayrı sabahlara uyanalım bundan sonra..

Ey yâr..!

Sessizliğimin yankısı..

Çok değil iki satır arasıydı ömrüm..

Yaşadım, öldüm..!

Ne bir dua gerekir bundan sonra ne de yâd adıma..

Ara sıra adımla başlayan şarkılar takılır ya diline

Sonuna kadar söyle, çekinme..

Duysam da duymamazlıktan geleceğim bundan böyle..

Haketmeye çalışmadım, görebilene haktım..

Bu da son söz olsun kendime.!

Benzer Konular:

bir damla tükürüğünün ağzımda bıraktığı tadın, kaybetme korkumun hiçlik aşısını etkisiz kılacağını biliyorum. bir yılanın dili gibi kaçıyorum dilinden. dilindeki varlık zehrinden. çünkü tüm sıvılar lanet olası tatlı bir huzura taşıyor bedenimi ve ruhumu. huzura yakalanıyorum ağa düşmüş bir balık gibi kıvranıyorum onun denizinde..
 
Eski 18 Ağustos 2021, 23:55   #2
Çevrimdışı
Sürmenaj
Avatarsız Forumel Üyesi
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Öylesine..

Hangini alıntılasam ötekisi küser.
Harika olmuş yine ey yazar. (:
Kalemine, yüreğine sağlık.
 
Eski 18 Ağustos 2021, 23:59   #3
Çevrimdışı
DoNtSpEaK
DoNtSpEaK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Öylesine..

Öyledir, keyfini sür .)

bir damla tükürüğünün ağzımda bıraktığı tadın, kaybetme korkumun hiçlik aşısını etkisiz kılacağını biliyorum. bir yılanın dili gibi kaçıyorum dilinden. dilindeki varlık zehrinden. çünkü tüm sıvılar lanet olası tatlı bir huzura taşıyor bedenimi ve ruhumu. huzura yakalanıyorum ağa düşmüş bir balık gibi kıvranıyorum onun denizinde..
 

Yer İmleri


Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir)
 

Gönderim Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Ek dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
İfadeler Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Tüm saatler GMT +3 biçimindedir. Şu anki saat 22:20.

Forum Bilgilendirme Künye
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.

Forumel, lisanslı vBulletin kullanmaktadır!
Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece

Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir.

Eğlenceli Genel Forum Sitesi, Genel Forum Sitesi, Genel Forum Siteleri, Genel Forum