Forumel.Com

Geri Git   Forumel.Com > Yaşam > Kendi Kaleminizden > DoNtSpEaK

DoNtSpEaK DoNtSpEaK kaleminden şiir ve yazılar...


Sensizlikten..

DoNtSpEaK kaleminden şiir ve yazılar...



Konu Bilgileri
Konu Başlığı
Sensizlikten..
Konudaki Cevap Sayısı
2
Şuan Bu Konuyu Görüntüleyenler
 
Görüntülenme Sayısı
320

Kullanıcı Etiket Listesi

3Beğeniler
  • 1 Post By DoNtSpEaK
  • 1 Post By Sürmenaj
  • 1 Post By DoNtSpEaK

  
 
LinkBack Seçenekler Stil
Eski 27 Temmuz 2021, 21:04   #1
Çevrimdışı
DoNtSpEaK
DoNtSpEaK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Sensizlikten..

Sensizlikten..

İstanbul’da bir akşam üstündeyiz yine..

Günün telaşını bırakıp kapının ardında,

Usul usul giriyorum içeriye..

Hava öylesine sıcak, yokluğun buz..!

Dışarda çocukların şen kahkahaları, duvar sus pus..!

..

Uzun oldu yazmayalı..

Aklıma düşmediğinden değil hani,

Tekrara düşmemden üşeniyorum..

Fonda sen’li bir şarkı, biraz rakı, çokça sen alıp karşıma;

Bendeki seni yazmalarımı en çok sen bilirsin ne de olsa..

..

Göz kapaklarıma astığım hayallerin var,

Satır aralarında sallandırdığım harflerin.

Aynı hayallerin koynunda,

Ezberimdeki harfler ile attığım çığlıklarım var.

Duydun mu hiç..?

Ne zaman takıldı diline adım mesela..?

Beni aradı mı gözlerin kalabalıklarda,

..

Arsenik tadında yaşadığım yalnızlıklardandır;

Yutkunamıyorum adını,

Boğazım düğüm düğüm..

Odalar ışıksız, duvarlar ıssız..

Şarkılar sözsüz, insanlar sessiz / yüzsüz senden sonra..

Kimse tanıdık gelmiyor,

Kimse sen değil..

..

Şehrin her çıkmazı sana,

Her yokuşu maviye çıkardı halbuki..

Kağıttan gemileri yüzdürdüğüm mavilerim vardı,

Dalgalarını dinlediğim kıyılarım..

Çayı hala şekersiz içiyorum mesela,

Hala durur bardağın karşımda..

Kitabının kaldığın sayfasında durur ayracın,

Aynadaki rujun..

..

Ne çok birikmişsin aslında,

Yok dedikçe çıkıyorsun karşıma..

Yokluğunu yazmaya yeltendim,

Sensizlikten yine sana geldim..

bir damla tükürüğünün ağzımda bıraktığı tadın, kaybetme korkumun hiçlik aşısını etkisiz kılacağını biliyorum. bir yılanın dili gibi kaçıyorum dilinden. dilindeki varlık zehrinden. çünkü tüm sıvılar lanet olası tatlı bir huzura taşıyor bedenimi ve ruhumu. huzura yakalanıyorum ağa düşmüş bir balık gibi kıvranıyorum onun denizinde..
 
Eski 27 Temmuz 2021, 21:24   #2
Çevrimdışı
Sürmenaj
Avatarsız Forumel Üyesi
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Sensizlikten..

Kapının ardında bırakılan telaşlar, ıssız duvarlara baktıkça akla düşen yalnızlıklar olmasaymış bu güzel satırları okumazdık.

Kalemine sağlık.
 
Eski 27 Temmuz 2021, 21:28   #3
Çevrimdışı
DoNtSpEaK
DoNtSpEaK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Sensizlikten..

Dolar insan bazen, taşarsın ya hani..

O anlara denk gelmişsin sen..

Yaşadığımız kadar varız,

Keşke farkına varabilsek.. .)

bir damla tükürüğünün ağzımda bıraktığı tadın, kaybetme korkumun hiçlik aşısını etkisiz kılacağını biliyorum. bir yılanın dili gibi kaçıyorum dilinden. dilindeki varlık zehrinden. çünkü tüm sıvılar lanet olası tatlı bir huzura taşıyor bedenimi ve ruhumu. huzura yakalanıyorum ağa düşmüş bir balık gibi kıvranıyorum onun denizinde..
 

Yer İmleri


Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir)
 

Gönderim Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Ek dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
İfadeler Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Tüm saatler GMT +3 biçimindedir. Şu anki saat 22:20.

Forum Bilgilendirme Künye
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.

Forumel, lisanslı vBulletin kullanmaktadır!
Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece

Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir.

Eğlenceli Genel Forum Sitesi, Genel Forum Sitesi, Genel Forum Siteleri, Genel Forum