Forumel.Com

Geri Git   Forumel.Com > Yaşam > Kendi Kaleminizden > DoNtSpEaK

DoNtSpEaK DoNtSpEaK kaleminden şiir ve yazılar...


Afili yalnızlık

DoNtSpEaK kaleminden şiir ve yazılar...



Konu Bilgileri
Konu Başlığı
Afili yalnızlık
Konudaki Cevap Sayısı
0
Şuan Bu Konuyu Görüntüleyenler
 
Görüntülenme Sayısı
404

Kullanıcı Etiket Listesi

2Beğeniler
  • 2 Post By DoNtSpEaK

  
 
LinkBack Seçenekler Stil
Eski 07 Mayıs 2021, 22:26   #1
Çevrimdışı
DoNtSpEaK
DoNtSpEaK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Afili yalnızlık

Afili yalnızlık

Esnemek gibi olsaydı keşke unutmak.
Karşında biri birilerini unutsa,
Dilinin ucundaki uçuverseydi sağa sola.

Yazık ki tuhaf bir tik gibi kendini tekrarlayan.

En ufak detayda canlanıp,
Kapıları çalan.

Neyse ki alkolü icat etmişler,
Ve yanında sigara.

Ne zaman unutmak için kendime söz versem,
Aynı meyhane aynı şarkıdır ilk aklıma gelen.
Bir kadeh rakı ile başlarım gelmişine geçmişine sövmeye.
Her yudumda eksilirsin,
Değişir kanımdaki alkolle yerin.

Gün ışıyana kadar da olsa,
Sana seni unuttuğumu ispat edebilirim..

Geçtik biz o yolları güzelim.

İzmir arkamızdan mendilini salladı.
Şimdi Ege İzmir'siz,
Ben sensizim.

Yalnızlığın kalabalıklar içinde olanı makbuldür derlerdi,
Neyse ki farkedip hakkını verdim.

Uğruyorum arada;
Okuyor, soluklanıyorum.

Unut demiştin ya hani,
Sanırım unutuyorum..

Okudum seni,

Kulağımda ezberime kazınan bir melodi.
Kapısı yalnızlığa açılan ne kadar cümle varsa kuruldu dudaklarımızın arasında.
Harf harf çıkardık üzerimizdekileri,
Çırılçıplak düştük tenlerimizin üzerine.

Bir cam buğusuna yazıldı isimlerimizin baş harfleri,
Yazıyı yazan elin avuç içi ile silindik yine.

Kim demiş koymaz insana diye,
Koyar,
Koyar elbette dibine kadar.

Ten tene değmezse zorlanır,
Duvarlar tanıdık ikinci nefes için aranır.
Göz kapaklarına kibrit çöplerinin asılması aslında bundandır,

Maalesef,
Uyku bundan sonra haramdır.

Unutma,
Erdemsizliktir yalnızlık,
Tek kişilik yaşanır..

Unut demiştin önce.
Kalanı gidenden çıkarmayı önermiştin.
Yaslanıp İzmir'in göğsüne,
Beni Alsancak'tan denize bırakmıştın.

Unuttum dedim önce,
Unutmayı denedim.
Yalnızlığa gem vurup,
Aynadaki suretime selamlar verdim.

Zil hiç çalmamıştı halbuki,
Telefonum gibi..

Şimdi başkalaşan bir veda okuyorum kaleminden.
Unut diyerek yükselen çığlıkların sevişiyor yokluğumla.
Sesin değiyor yalnızlığıma;
Nefes nefese tenin, bedenin.

Biliyordun;
Giderken duyulmazdı sesim.
Kalmak için direndim,
Yer edinemedim.

Usulca yol almak vardı,
İlerledim.

Meğer sende ne kadar çokmuşum,
Kendini bana ispiyonluyorsun.

Aslında vardım..
Parmakuçların kadar yakındım.
Saçlarını ben taradım,
Gözyaşların tenimde süzüldü.
Sesin ağzımdan çıkıyordu,
Duyan olmadı..

Oyun senin kaleminden çıkıyordu,
Sen yazıyor,
Ben oynuyordum.

Olay mahali sendin ya;
Ben oskarlık bir oyuncuydum..

Her bakış görmek için olmadığı gibi her gidiş bir yokluk barındırmaz aslında içinde.

Gitmek; eksilmektir kimin göre, usul usul vurmaktır derinliğin dibine. Alfabenin harfleri gibi unutulur tüm alışkanlıklar zamanla; yaz/a/maz konuş/a/mazsın mesela.

Gitmek; çoğalmaktır kimine göre, biriktirmektir tebessümleri dudaklarının kenarında. Duymak, sesinin tınısını fısıldamaktır kulağına lugatlarda. Dokunmak, parmak uçlarından başlayarak tüm bedenini yakan arseniğin tadını almaktır yok pahasına. Konuşmak, bilmediğin bir dilde kendini ifade edebilmektir çoğu zaman.

Şimdi tüm sözcükleri yeniden anlamlandırıyorum kıyılarında. Kalmak baştan yazılıyor gitmek gibi.

Yokluğun takasa veriliyor varlığın ile.

Hadi, yaslanıp Alsancak'a bir düşün bakalım.

Erdemli bir yalnızlığı değişmez misin edepsiz bir sevda ile..?


bir damla tükürüğünün ağzımda bıraktığı tadın, kaybetme korkumun hiçlik aşısını etkisiz kılacağını biliyorum. bir yılanın dili gibi kaçıyorum dilinden. dilindeki varlık zehrinden. çünkü tüm sıvılar lanet olası tatlı bir huzura taşıyor bedenimi ve ruhumu. huzura yakalanıyorum ağa düşmüş bir balık gibi kıvranıyorum onun denizinde..
 

Yer İmleri


Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir)
 

Gönderim Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Ek dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
İfadeler Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Tüm saatler GMT +3 biçimindedir. Şu anki saat 23:27.

Forum Bilgilendirme Künye
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.

Forumel, lisanslı vBulletin kullanmaktadır!
Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece

Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir.

Eğlenceli Genel Forum Sitesi, Genel Forum Sitesi, Genel Forum Siteleri, Genel Forum