![]() |
|
|
#1 |
|
Çevrimdışı
|
Bile bile yandı yüreğim...
Sesim güzel değildir benim Şarkı söylemesini bilmem Kalemim kırıktır benim Yazmasını da çizmesini de bilmem Kulağim sağır ,gözüm kördür benim Duymasını da görmesini de bilmem Kalbim taştan öte kayadır benim Sevilmesini hiç beceremem Hikayelerim yarımdır benim Yasatmasını da yaşamasını da bilmem Sözlerim kusurludur benim Söylemesini de anlatmasını da bilmem Mısralarım eksiktir benim Tam yazmasını da tamamlamasını da bilmem Mürekkebim azdır benim Başladığımı bitiremem Sevmesini bilirim ben Canım pahasına sevmesini Ömrüm sadakadır benim Bi harcamasını bilirim birde vermesini.... Vazgeçmesini bilirim ben canımdan Az gectiğini bilirim ben yolumdan Gülüşlerimden vazgectiğimi Bir de sensiz gecelerde çok içtiğimi Bilmem ,tanımam ben hiç kimseyi Bir seni bilirim birde gözlerini Bildigim biŕşey daha var Uğruna harcadığım gençliğimi... Bu medyayı görüntüleyebilmeniz için üye olmanız ve üye hesabınızla oturum açmanız gerekmektedir. ![]() Dervişe sormuşlar; Sevmek mi yorar sevilmek mi?
Derviş cevap vermiş; Allah için değilse,ikisi de yorar.. |
|
|
#2 |
|
Çevrimdışı
|
Hikayelerim yarımdır benim
Yasatmasını da yaşamasını da bilmem Sözlerim kusurludur benim Söylemesini de anlatmasını da bilmem Sanki beni anlatmışsınız kaleminize sağlık çok keyifle okudum ![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#3 | |
|
Çevrimdışı
|
Alıntı:
ama benim hikayem o kadardı
![]() Dervişe sormuşlar; Sevmek mi yorar sevilmek mi?
Derviş cevap vermiş; Allah için değilse,ikisi de yorar.. |
|
|
|
#4 |
|
Çevrimdışı
|
Herkesin varmı bilmiyorum ama benim de yarımdır okadar kalmasını tercih ettim
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#5 | |
|
Çevrimdışı
|
Alıntı:
Yenisine sağlık
![]() Dervişe sormuşlar; Sevmek mi yorar sevilmek mi?
Derviş cevap vermiş; Allah için değilse,ikisi de yorar.. |
|
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|