![]() |
|
||||||
| Astroloji Burçlarla ilgili merak ettiğiniz bilgilere ve paylaşımlara ulaşabilirsiniz. |
| ||
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
|
|
|
#1 |
|
Çevrimdışı
|
Burçlara Göre Özür Dileme..
Burçlara Göre Özür Dileme..
Koç: Bir kere bütün Koç'lar dünya şekeri olduklarına inanırlar..Özür dilemelerini gerektirecek bişey yaptıklarını ya da söylediklerini hiçdüşünmezler.. o yüzden dizlerinin üstüne çökmek yerine basitçe "özürdilerim" derler.. bundan ne azı ne fazlası Boğa: Bir hata yaptıklarında insanlarla yüz yüze bakmaya çok çekinirler.. hem zaten olan olmuştur.. o yüzden Boğaların özür dilemedikleri için kaybettikleri çok arkadaşları vardır ikizler: ikizler her ne yapmış olurlarsa olsunlar, konuyu iyice derinlemesine bi araştırırsanız mutlaka haklı çıkacaklardır.. haklı olduklarını düşünmüyorsanız demek ki konunun yeterince derinine inmemiþsiniz o da sizin sorununuz Yengeç: Bir Yengeç'in özür dilemesini bekliyorsanız buna pişman olursunuz... her konuyu mutlaka kendi taraflarına çevirmeyi bu kadar iyi beceren başka bir burç daha yoktur... sonunda bir bakmışsınız yalvar yakar olan sizsiniz. Aslan: Bir aslan hatasını telafi etmek için elinden ne geliyorsa yapar.. size çiçekler alır, evinizin karşısındaki duvara kocaman harflerle..Beni Affet yazar, ayaklarınıza kapanıp yalvarır..... sonunda affettiğiniz zaman kıs kıs gülmeyi de ihmal etmez tabi, ne de olsa ona karşı koymak ne mümkün. Başak: Başak hata yaptığı zaman özür dilemekten çekinmez, ama bunu ne zaman yapacağını kendi kafasından planlar.. herkesi kendileri gibi sandıkları için böyledirler.. onlara göre iş işten geçmiş olsa bile sonuçta özür dilemiş midir, dilemiştir. Terazi: Hata yaptıkları zaman bunu itiraf etmeye çekinmezler.. o kadar içtendirler ki zaten özür dilerim demelerine fırsat kalmadan siz affettiğinizi söylemiş olursunuz. Akrep: Özür dilemenin bir formalite olduğuna inanırlar.. o yüzden bir telefon açmak ya da karşınıza alıp konuşmak yerine kart ya da mail yoluyla özür dileyen insanların çoğu bu burçtandır. Yay: Yay'ların kitabında pişmanlık, özür gibi şeyler yazmaz..Hatasız kul olmaz şarkısı onların hayat felsefesidir. Başkaları onlara yanlış bir şey yaptığı zaman da ayni tavrı korurlar, cifte standart yapmazlar yani.. Oğlak: Onlardan basit bir "özür dilerimle kurtulamazsınız..uzuuuun bir açıklama beklerler.. 7 sayfalık bir savunma yazıp da sonunda onu tatmin edebilmişseniz ne mutlu. Kova: Dünya tatlısı insanlardır.. hata yaptıklarını bilir ve saniyesinde durumu kurtarmak için bir şeyler düşünürler.. genelde de başarırlar . Balık: Kolay kolay özür dilemezler çünkü onlara göre herkesin olaylara bakış açısı farklıdır.. bir Balık ve özür dilemek ha? şansınızı zorlamayın. Alıntıdır.. |
|
|
#2 |
|
Çevrimdışı
|
İkizler her daim haklı işte, görüyorsunuz. ![]() 〝 " Meltemin estiği gökyüzünde seni bekleyen özgürlük var, gel gör ki sen; 'ya düşersem?' diye sorup duruyorsun. Peki canımın içi, ya uçarsan? " |
|
|
#3 |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Hava grupları aslında çok tatlı
![]() ..
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#5 |
|
Çevrimiçi
|
Bir formalite himm iyiymiş
![]() ...
Her nokta bir bitişken, ben sana üç nokta koydum... Yanyana gelen bu üç nokta, boğazımda düğümlenen sana söyleyemediğim yarım bıraktığın karanlığım... Bitirmeye cesaret edemediğim harflerim... Keşfedilmemiş bir şarkının notasında dans eden bir kadının gölgesi... Bazen korku, bazen hüzün, bazen sevinç... Tamamlanmamış Sen ve Ben.. |
|
|
#6 |
|
Çevrimdışı
|
7 sayfalık savunma yeterli değil asla.
![]() Kendimi unutmak istiyorum.
Yol kenarına biriken kuru yapraklar gibi. Günleri, ayları, yılları, anıları hatta kendi çehremi, yakın çevremi dahi. |
|
|
#8 |
|
Çevrimdışı
|
Haha doğru valla
![]() The most beautiful things in the world
cannot be seen or touched, they are felt with the heart. |
|
|
#9 |
|
Çevrimdışı
|
Kova: Dünya tatlısı insanlardır.. hata yaptıklarını bilir ve saniyesinde durumu kurtarmak için bir şeyler düşünürler.. genelde de başarırlar .
|
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|