![]() |
|
||||||
| Aşka Dair Aşka dair şiirler, anlamlı yazılar.. |
| ||
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
|
|
|
#1 |
|
Çevrimdışı
|
Ne Yapsam Yağmur Dinmiyor Anne !
Ne yapsam, yağmur dinmiyor anne… Kollarımı birbirine kavuşturup dalgın ve donuk gözlerle seyretmekten başka bir şey gelmiyor elimden, yağmuru. Ne yapsam, o bitimsiz sancı dinmiyor anne… Şehre kuşlar inmiyor, göç yollarında kaybolup gitmiş çoğu. Her bir gözde, her bir yüzde yitik bir şarkının bilinmezi duruyor öylece. Her bir sözde, dünün ve yarının anlaşılmaz girdabı… Ne yapsam, gözlerimin rengi değişmiyor anne. Hep boz bulanık duruyor aynalarda, çamurlu sular gibi. Aynalar, hem kendilerini kandırıyor; hem de beni. İçimden geçenleri kimselere bildirmemekten başka bir yol yok , ‘mutluluk’ oyununda bana düşen rolde… Yüzümden düşen parçalar, bini aşalı aylar yıllar oldu ama bu ne benim umurumda, ne de bir başkasının. Dostluklarımız, bile acıyı paylaşmaktan uzak. Söylenmemiş tesellilerle yetinmeye çalışıyorum, olmuyor… İçimdeki sorulara sen bile cevap veremezsin anne… Yüzümüzden düşen yağmur bulutları, içimizden geçen hüznün gölgesi midir, anne? Sen biliyorsan söyle bana! Bilmem neden kuşlar göçer yağmurla birlikte, bulutlar kaçar… ama nereye?! Yağmurlar hep bizim için midir? Bizim, hikâye yazmamız ve yazdığımız hikâyelerin başında oturup ağlamamız için midir anne? Donar ellerimiz; yağmuru ve zamanı durduramadan, anılarımızı yitirmeden ve bir akşamüstü güneş gibi batmadan… Ve biz yağmurda ağlarız, öyle değil mi anne? Yağmur, hep giden dostları mı hatırlatır ne? Ya da aslında kış ortasında çalan eski bir şarkıyı:”Akdeniz akşamları bir başka oluyor /Hele aylardan bir de Temmuz ise…” *** Ne yapsam gökyüzüne ne kadar baksam da uzun uzun anne… Biliyorum, Yağmurlar, seni bana getirmeyecekler! Yağmur da yağsa dışarıda, içimdeki bu bulutsuzluk hiç tükenmeyecek! Yağmurlar yağmayacak bu şehrin üstüne; türküler çığrılmayacak efkârlı dört duvarlarda; kahırlı tütmeyecek sigaralar geceyi bölen bir ateşle… Yine de yalnız kalınmayacak artık, dünyadaki tüm yalnızlıklara inat! Benzer Konular:
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. mucize'm benim aşkımmm
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|