Tekil Mesaj gösterimi
Eski 01 Ocak 2022, 02:49   #7
Çevrimdışı
Leydihan
Avatarsız Forumel Üyesi
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Gözlükler Tarih Oluyor

Alıntı:
İlk gönderen: Dea Dia İletiyi Görüntüle


Bende hiç istemedim ama verdiler. Benim biraz fazla, kullanınca iyi geliyor ama dikkat etmiyorum pek. Hatta 2015 yılında ilk aldığım çerçeve hala yeni, cam taktıralım dedim. Kız bu eski model yeni verelim dedi, eline alınca hiç kullanmadın mı dedi. Bu sonlara doğru çok çekince artık takıyorum mecburen.
Belki gözlüğe ihtiyacın yoktur. Ben de öyle ortaokulda yazılan hiçbir gözlüğü kullanamamıştım, rahatsızlık yapıyordu bana. Bozuk olmadığı için kullanmayı reddediyormuşum. En son gittiğim doktora bunu anlatmıştım, eğer gözüm bozuk olsaymış, asıl gözlüğü kullanmadan rahat edemezmişim. Sen gene de gözlüğünü kullan ama bi' doktora daha görün canım.