01 Ocak 2022, 02:39
|
#5
|
|
Çevrimdışı
Leydihan
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Cevap: Gözlükler Tarih Oluyor
Alıntı:
İlk gönderen: Dea Dia
Bende de sadece astigmat var. 2015 yılından beri gözlüğüm var ama pek kullanmadım. 4-5 ay önce daha bulanık görmeye başlayınca gittim. Tekrar gözlük kullanmam gerektiğini söyledi. Özellikle bilgisayar açınca takmaya çalışıyorum. Uzun süre bir şey okuyunca yazılar dans ediyor diye anlatmıştım doktora, hala dans etmeye devam. 
|
Bana doktor gözlük vermedi ya. O kadar istedim, hatta ben gözlük istiyorum deyince gülmüştü bana.. ''Biz kurtulmaya çalışıyoruz sen gözlük istiyorsun'' demişti. Gözlük kullanırsam daha çok astigmatım artarmış.
|
|
|
|