Konu
:
Kar
Tekil Mesaj gösterimi
29 Aralık 2021, 18:18
#
7
Çevrimdışı
Petrichor
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen
kaydol
bağlantısından üye olunuz.
Cevap: Kar
Bir ben sevemiyorum şu kar yağışını.
Sanırım kışı ve üşümeyi sevmediğim için
The most beautiful things in the world
cannot be seen or touched, they are felt with the heart.
Alıntı
Petrichor
Açık Profil bilgileri
Petrichor kullanıcısına özel mesaj gönder
Petrichor - Daha fazla Mesajını bul