Cevap: Forumel.com - Sonbahar Konulu Fotoğraf Yarışması - Oylama
Ayy keşke erken görseydim katılırdım ;(
Açık ara farkla 6.diyorum
Mü kem mel ^^
Başarılar.

Hiçbir şey yolunda gitmese de bir gram umudum olmasa da hayatım mükemmelmiş gibi ağzım yırtılana kadar gülüyorum her şeye.
Ben iflah olmam arkadaşlar.
memo`0811 İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
|