Şuan çok yeni, ölümler azdır. Artmaya başlayınca aşıların fayda sağladığı düşünülsün diye bazı şeyleri gizleyecekler. Delta varken de çevremizde 4 doz aşısını vurulanlanlar hayatını kaybetti. Toplum ve kendi sağlığımız için aşı vurulmak vatandaşlık görevimiz. Ama aşılara çok bel bağlayıp rehavete kapılmamak lazım.