02 Aralık 2021, 00:19
|
#2
|
|
Çevrimdışı
Leydihan
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Cevap: BioNTech CEO'su Uğur Şahin, Omicron Varyantı Hakkında Açıklama Yaptı: Aşımız '
4. dozumu vurulmuştum. Omicron varyantından sonra 5. doz olacak söylentileri var, aşıları vurulanların arasında 6 ayı geçiren kişiler varmış, hatırlatma dozları olabilirmiş.
|
|
|
|