Kitap okumak alışkanlık bence. Başladığın zaman bırakamıyorsun. Bıraktığın zaman tekrar başlayamıyorsun. Salgından beri düzenli kitap okuyamıyorum, disleksi oldum sanki; bir türlü odaklanamıyorum.