Tekil Mesaj gösterimi
Eski 05 Ekim 2021, 08:08   #1
Çevrimdışı
DoNtSpEaK
DoNtSpEaK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Git, yoksa ölemiyorum..!

Git, yoksa ölemiyorum..!

Yalnızım, çünkü sen varsın.

Hayatın miadı sana kadar.

Adını andığım an anlamını yitiriyor senin dışındaki her şey.

Yokluğundan var ediyorum önce,

Sonra usul usul çoğaltıyorum seni.

Her yere serpiştiriyorum biraz.

Yürüdüğüm kaldırım,

Bindiğim otobüs,

Soluduğum hava.

Hepsi biraz sen aslında.

Rüzgar saçlarımı okşuyor arada,

İşte diyorum, burada.

Ey yâr,

Ne yapsam sana çıkıyor yollarım.

Alfabe 28 harf artık,

Sakladım adının baş harfini.

Boş ver bin yıllık olmasını,

Sildim haritalardan şehrini.

Şimdi bana git diyorsun.

Kalmak, kalmak kolay mı sanıyorsun.

Yokluğun yaralarımın merhemi olmaktan çok uzak.

Elim tetikte, sensizliği menzilime bekliyorum.

Şimdi bana git diyorsun.

Yalnız ısınır mıyım sanıyorsun.?

Kar boran bahane,

Ilık bir nefesin buzu eritir biliyorsun.

Şimdi bana git diyorsun.

Kalınca sızlatır mıyım sanıyorsun.?

Her geçen gün bana benziyorsun.

Şimdi bana git diyorsun.

Git, yoksa ölemiyorum..

-Peki, gidiyorum.

Başaramadığın intiharına inat,

Başardığın cinayet olmak için sana gidiyorum..


bir damla tükürüğünün ağzımda bıraktığı tadın, kaybetme korkumun hiçlik aşısını etkisiz kılacağını biliyorum. bir yılanın dili gibi kaçıyorum dilinden. dilindeki varlık zehrinden. çünkü tüm sıvılar lanet olası tatlı bir huzura taşıyor bedenimi ve ruhumu. huzura yakalanıyorum ağa düşmüş bir balık gibi kıvranıyorum onun denizinde..