Tekil Mesaj gösterimi
Eski 14 Eylül 2021, 18:23   #4
Çevrimdışı
Sürmenaj
Avatarsız Forumel Üyesi
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Dünya Sağlık Örgütü’nden üçüncü doz için uyarı

Benim çevremde akranlarım ve aileleri dahil 4. dozunu oldular.
Ben 2 doz oldum, 3. dozu olsam mı olmasam mı diye düşünüyorum.
Aşı karşıtları da insanın aklını karıştırıyor. DSÖ bi olun, bi olmayın diyor. At izi it izine karışmış durumda.. Kime neye inanacağımızı şaşırdık.
Galiba bu salgını bitirecek olan aşılar değil, artık adamakıllı bir ilaç veya tedavi bulmalılar..
Çok afedersiniz ama moku çıktı aşıların da.. Ölene kadar corona aşısı mı olacağız? Millet artık sokaklarda ben 3. dozumu oldum ben 4.dozumu oldum diye birbiriyle yarışıyor. Dozlarını yarıştırıyorlar, herhalde bağımlılık oluştu millette.. (: