Cevap: Dünya Sağlık Örgütü’nden üçüncü doz için uyarı
Benim çevremde akranlarım ve aileleri dahil 4. dozunu oldular.
Ben 2 doz oldum, 3. dozu olsam mı olmasam mı diye düşünüyorum.
Aşı karşıtları da insanın aklını karıştırıyor. DSÖ bi olun, bi olmayın diyor. At izi it izine karışmış durumda.. Kime neye inanacağımızı şaşırdık.
Galiba bu salgını bitirecek olan aşılar değil, artık adamakıllı bir ilaç veya tedavi bulmalılar..
Çok afedersiniz ama moku çıktı aşıların da.. Ölene kadar corona aşısı mı olacağız? Millet artık sokaklarda ben 3. dozumu oldum ben 4.dozumu oldum diye birbiriyle yarışıyor. Dozlarını yarıştırıyorlar, herhalde bağımlılık oluştu millette.. (:
|