Konu
:
Yaşamış olduğunuz hayatın filminin çekilmesi söz konusu olsaydı...
Tekil Mesaj gösterimi
23 Ağustos 2021, 16:26
#
3
Çevrimdışı
GünBatımı
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen
kaydol
bağlantısından üye olunuz.
Cevap: Yaşamış olduğunuz hayatın filminin çekilmesi söz konusu olsaydı...
Alıntı:
İlk gönderen:
OkyanusunKalbi
Hayatımın 25 yaşına kadar bölümü komedi olurdu. 25’den sonrası sıkıcı dram romantik filmleri gibi olurdu sanırım. Senaryoyu da Çağan Irmak’a yazdırmayı düşünüyorum. ^^
Bu iyiydi
Alıntı
GünBatımı
Açık Profil bilgileri
GünBatımı kullanıcısına özel mesaj gönder
GünBatımı - Daha fazla Mesajını bul