Tekil Mesaj gösterimi
Eski 08 Ağustos 2021, 12:22   #3
Çevrimdışı
Leydihan
Avatarsız Forumel Üyesi
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Ayak Küçük Parmağımızı Çarptığımızda Canımız Neden Çok Yanar?

O parmağı kıran da çok oluyor. Ben hiç çarpmadım. Küçükken kapıya sıkıştırıp tırnak düşürmüştüm. Dirseğimi çok vuruyorum ama. Beynimde şimşekler çakıyor başım dönüyor gibi oluyor. Kemik acısı çok fena.