Cevap: Ayak Küçük Parmağımızı Çarptığımızda Canımız Neden Çok Yanar?
O parmağı kıran da çok oluyor. Ben hiç çarpmadım. Küçükken kapıya sıkıştırıp tırnak düşürmüştüm. Dirseğimi çok vuruyorum ama. Beynimde şimşekler çakıyor başım dönüyor gibi oluyor. Kemik acısı çok fena.
|