Alıntı:
İlk gönderen: HuZuR777
en yakın zamanda bizede gelir idam
|
İnşallah gelmez. Çünkü bizde idam cezası gerçekten hak edenlere kullanılmaz. Adaletin olmadığı yerde idam cezası pek sağlıklı bir ceza olmaz.
Ergenekon adı altında bir çok değerli askerimiz yıllarca tutuklu kaldı. Sonra da "Ergenekon'un savcısıyım." diyen RTE, "FETÖ bizi kandırdı." dedi.