Konu
:
Dünyayı Kadınlar Yönetseydi...
Tekil Mesaj gösterimi
31 Temmuz 2021, 22:25
#
1
Çevrimdışı
Sürmenaj
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen
kaydol
bağlantısından üye olunuz.
Dünyayı Kadınlar Yönetseydi...
Dünyayı Kadınlar Yönetseydi...
Eski fotoğraflar ama dünyayı kadınlar yönetmeli diyen @
HuZuR777
in yorumundan sonra aklıma geldi.
Benzer Konular:
Zeki Kadınlar..
ANISINA… Kadınlar hiç gülmez…
Songbird (Songbird) 2020
Alıntı
Sürmenaj
Açık Profil bilgileri
Sürmenaj - Daha fazla Mesajını bul