Cevap: Aşı Karşıtları Sokağa İndi
Alıntı:
İlk gönderen: Sürmenaj
2 doz aşı vurulduğum hâlde yine de bir gün korona olup kefeni yırtacağımı sanmıyorum. Çünkü grip gibi bir hastalık değil. Çok daha bulaşıcı ve ölümcül olmuş.
Eğer korona olup ölürsem de ben elimden geleni yaptım derim, takdir Allah'ın artık.
|
Allah korusun canım, önlem olarak sunulan tek çözüm bu ve uygulamaya çalışıyoruz. Artık o kadar bunaldık ki, elimizdeki tek çareyi değerlendirmekten başka çaremiz yok.

İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
|