Cevap: Haftanın Konusu ; Daha önce evlenmiş biriyle evlenir misiniz?
Hepimiz "seviyorsak neden olmasin " diyoruz . Hele ki 19// 20 yaslari ise, bildigin kor kuyuya gözu kapali atlariz.
Kendimden gidersem konuya, evlenmem .
Yasanmisliklar üstune mutluluk inşa etmek zor hatta imkansiz. Hele birde cocuk varsa hic olmaz. Her şeyin dengi dengine olmasi taraftariyim.
Düşünüyorum, evlendim ve bir çocuğu var . Tabii ki her sekli ile iyi davranirim ama insaniz ,azcik ses yukseltsek , "bak bak üvey anne üvey baba ne olacak " damgasini yeriz. Onun icin bir sevip bin düşünmek gerek .

İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
|