30 Mayıs 2021, 12:18
|
#1
|
|
Çevrimdışı
nesimsek
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Ayrılık mı?
Ayrılık mı?
Ayrılık mı?
Saklama yüzümden, dertli yüzünü
Nemli gözlerinle bir bak ne olur
Hazzetme sözümden, kara gözünü
Ok gibi, kalbime sokma ne olur
Ayrılmaksa çare, yazılmışsa son
Buz tutmuşsa sevgi, başlamışsa don
İçinden gelen ses “bu” diyorsa yön
Peşinden gezdirip durma ne olur
Bırak ayrılıkla ben kavrulayım
Esen her rüzgârda ben savrulayım
Başka biri varsa ben kahrolayım
Kül olan közleri yakma ne olur
Yazdım terk ettiğin yıkım gününü
Kalbime sakladım yaslı günümü
Nasıl haykırayım ben öldüğümü
Cesedim ortada koyma ne olur
24.11.2007
Necati ŞİMŞEK
Ankara
|
|
|
|