Alıntı:
İlk gönderen: Regex
Konunun muhtevasını tam anlamadım, doğaüstü şeyler mi yazıyoruz? Eğer olağan şeyler de sınıra dahilse yapmayı öğrenmeyi isteyip öğrenmediğim ve yapmadığım bir şey olmadı şimdiye dek. Ancak elbette öğrenmenin, bilginin bir sınırının olmadığını da biliyorum.
|
Öğrenemediklerimizi istersek öğrenebiliriz. Daha çok hiç öğrenemeyecek olduklarımız diye düşünerek ışınlanmak dedim, güzel olurdu bence Ongun sence ?