Tekil Mesaj gösterimi
Eski 31 Mart 2021, 08:16   #1
Çevrimdışı
Mezarkabul
Mezarkabul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan COVID-19 Aşısı İçin Randevu Alıp Aşı Kalmadı Cevabı Almak

COVID-19 Aşısı İçin Randevu Alıp Aşı Kalmadı Cevabı Almak

Dün yaşadığım olay... Dün için aşı randevum vardı. Bir minibüse bindim. Sonra minibüs tıklım tıklım oldu ve hastaneye ulaştım. Hastanede aşı odalarının olduğu kısma geldiğimde bir sürü öfkeli insanla karşılaştım. Aşı kalmamış. Bir sürü insana aşı randevusu verip hastaneye getirtiyorsun. Sonra da "Aşı kalmadı." diyorsun. Bu insanlar zaten risk grubunda, sen neden bu insanları olmayan aşı için hastaneye götürüp riske atıyorsun.

Hangi hastaneye kaç tane aşı gittiği bellidir. Bunu sisteme girsen. Aşı sayısından fazla randevu'ya izin vermesen bu sorun olmazdı. Koskoca Sağlık Bakanlığı'sın. Bunu yapamıyor musun?



"İlim Çin'de bile olsa ara." dediler.
Onlar aklı bir kutuya kilitlediler.