14 yıl sonra tekrar merhaba...
2006-2008 yılları arasında, çocukluğumun en güzel yıllarının geçtiği ve hala daha sosyal medyadan takipleştiğimiz arkadaşlıkları bana kazandıran, bende çok önemli yere sahip ForumEL... Tekrar merhaba

Eskilerden varsa konuşup hasret giderelim..