Cevap: Son 1 Yılda Erkeklere ve Kızlara En Çok Hangi İsimleri Verdik
Bizim bir komşu, çocuğa Şahabettin İshak ismini koymuşlardı. Dayanamadım çocuğa bunu neden yaptınız diye sordum. Kastamonulu, bunların köyünde bir gelenek olmuş. İlk doğan erkek çocuğuna Şahabettin ismini koymak lazımmış. En son birkaç ay önce doğan çocuğa da Abdurrahman İslam koymuşlardı. Bence bunların yanında Abbas Efe, Haydar normal sayılır.

İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
|