Alıntı:
İstanbul'dayiz... Dolmuşa bindik, dolmuş doldu,tam kalkıcak, elemanın
biri açtı kapıyı. İçerde tıkış tıkış oturmuşuz, önde 3 kişi arkada 4
... Eleman hala bir umut sordu:
- Kaptan, yer var mı?
Şoför de arkasını dönüp cevap verdi:
- Bilmiyorum, üst kata bi bak bakalım...
|
Bir şöförün bunu diyeceğini sanmıyorum...
Öğrenciliğimde binerdik halk otobüsüne, millet birbirine yapışmış durumda... Muavin bağırırdı: "Gel abi geeeel... Boşşşşarabaaa, boşşşarabbbaaaa..."