Konu
:
Üç Yaşından Daha Önce Olanları Niçin Hatırlamıyoruz?
Tekil Mesaj gösterimi
27 Aralık 2020, 21:40
#
1
Çevrimdışı
Sürmenaj
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen
kaydol
bağlantısından üye olunuz.
Üç Yaşından Daha Önce Olanları Niçin Hatırlamıyoruz?
Üç Yaşından Daha Önce Olanları Niçin Hatırlamıyoruz?
Bilim adamları geçmiş deneyimlerimizi saklayan hafızamızın beynimizde anıveya öykü şeklinde organize olduğunu ileri sürüyorlar. Üç yaşından küçükler bu şekilde iletişim kurma yeteneğine sahip değiller.Öykü ve anılarını anlatamıyorlar. Yer ve karakter kavramlarını anlamıyorlar. Üç yaşından küçükler düzgün konuşabildikleri,anlayış, seziş ve hafıza yeteneklerine sahip oldukları halde tüm olanları bir bütün olarak şekillendiremiyor, öyküye dönüştüremiyorlar.Hafızamız ne yaptığını ne yapıldığını 3-4 yaşlarında kaydetmeye başlıyor.
Benzer Konular:
Hackerlar estetik ameliyat olanları hedef aldı: Önceki fotoğrafları yayınlarız!
Yağmurda koşan niçin daha çok ıslanıyor?
Milyonlarca Yıl Önce Memeliler, Daha Yavaş Ama Daha Uzun Yaşıyorlardı
Murat Soner - Zümrüdüanka Dizi İncelemesi - Daha Önce Böylesini İzlemedim
Alıntı
Sürmenaj
Açık Profil bilgileri
Sürmenaj - Daha fazla Mesajını bul