Tekil Mesaj gösterimi
Eski 02 Mayıs 2020, 22:10   #1
Çevrimdışı
DoNtSpEaK
DoNtSpEaK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Nefret et benden, sevişeceksek eğer..

Nefret et benden, sevişeceksek eğer..

Gidişlerini topluyorum bu gece alt alta..

En çok ne zaman gittin diyerek başlıyorum önermelerime,

Sonra teker teker canlanıyor tümü perdede..

Bir filmin makarasına hapsedip rol tadında halini,

Sözsüz sözcüksüz yansımalarını izliyorum efkârım başımda..

Gitmek için nedenler istemiş miydin aslında önemsemiyorum..

Bir elimde kumanda, bir elimde patlamış mısır gidişini izliyorum..

En dramatik anlarını romantik komedi tadında izleyip hüzünbaz tebessümler saçıyorum etrafıma..

Sen ki en çok sarılırken gitmiştin benden sıcaklığını bırakıp göğsüme..

Sen ki en dürüst yalanları kambur yapıp diline tek sözü taşıyamadan gitmiştin benden..

Şimdi unutturuyorum tenime parmak uçlarını,

El kadar yabancı olsun dokunuşların..

Nefret et benden,

Tenime bıraktığın imzan ispatı olsun gidişinin..

En derininden bir çizik at nefesime,

Her soluğumda nefretin dolsun içime..

Eğer yine gideceksen,

Tuttum bırakmıyorum nefesimi..

Al işte bir neden daha sana,

Sen bir diye bıraktıklarını sarıyorum bedenime..

..

Benzer Konular:

    bir damla tükürüğünün ağzımda bıraktığı tadın, kaybetme korkumun hiçlik aşısını etkisiz kılacağını biliyorum. bir yılanın dili gibi kaçıyorum dilinden. dilindeki varlık zehrinden. çünkü tüm sıvılar lanet olası tatlı bir huzura taşıyor bedenimi ve ruhumu. huzura yakalanıyorum ağa düşmüş bir balık gibi kıvranıyorum onun denizinde..