Alıntı:
İlk gönderen: Dea Dia
Her zaman bekleriz. Sesinize sağlık olsun.
|
Olsun, bu konuda hiç tevazu gösteremeyeceğim. Baba buradayken ses yakışıklılığı diye bi' olguyu konuşmayalım bence..
Bu arada sırf sesimi korumak için 33 yıllık ömrümde sigaraya başlamadığım doğrudur.