Tekil Mesaj gösterimi
Eski Dün, 10:15   #6
Çevrimiçi
windflower
windflower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Yanıt: Kedi Olsaydın Hangi Tür Olurdun?


Sen kedi olsaydın British olurdun!
Eğer sen bir kedi olsaydın, türün kesinlikle British olurdu, çünkü bu kedilerin bütün özelliklerini taşıyorsun ve onlara çok benziyorsun. British kedileri, görünümleriyle dikkat çekerken aynı zamanda sakin ve huzur veren bir yapıya sahiptir. Onlar, bulundukları ortamda kimseyi rahatsız etmeden varlıklarını hissettiren, kendine özgü bir zarafet taşırlar. Ne fazla ilgi peşinde koşarlar ne de ilgisiz bir duruş sergilerler; tam bir denge ustasıdırlar. İnsanlarla ilişkilerinde güven veren bir sıcaklık yaratırlar, tıpkı senin insanlarla olan iletişimindeki doğallık gibi. British kediler, etrafındakilere huzur verir; sadece varlıkları bile ortamın havasını değiştirir. Onların yumuşak tavırlarının ardında güçlü bir karakter ve sakin bir özgüven saklıdır. İnsanlarla ya da diğer canlılarla uyum içinde yaşarlar ve herhangi bir zorlama olmadan, doğal halleriyle kendilerini sevdirirler. Onların yanında olmak, insanlara kendini iyi hissettirir; aynı senin gibi, doğal bir şekilde insanlar üzerinde olumlu bir etki bırakmayı başarırsın. Ayrıca British kediler hem zarif hem de biraz mesafeli bir havaya sahiptir, bu da onları gizemli ve bir o kadar da çekici yapar. Gerektiği yerde güçlü, gerektiğinde de sakin kalabilmeleriyle adeta her duruma ayak uydurabilen bir yapıları vardır. Senin de bu dengeli, huzurlu ve bir o kadar da güçlü duruşun, British kedilerin karakterini tam anlamıyla yansıtıyor.