Yanıt: İnsan bazı şeylerden gerçekten vaz mı geçer, yoksa sadece peşinden koşmayı mı bırakır?
Bence çoğu zaman insanlar tamamen vazgeçmez. Daha çok, peşinden koşmayı bırakır. Çünkü vazgeçmek; o şeye karşı hiçbir beklenti, özlem ya da ihtimal bırakmamaktır. Oysa peşinden koşmayı bırakmak, çoğu zaman kendini yormamaktır.
Neticede insan çoğu zaman bir şeyden vazgeçmez; sadece artık onun uğruna kendinden vazgeçmeyi bırakır.

İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
|