Yanıt: İş hayatının size en zor gelen yanı ne?
Sorumluluğu çok yüksek. Hata payım 15 mm. En ufak ölümlü kazada içerideyim. Özensizlik kabul etmiyor. Gece çalışmam gerekebiliyor. Şehir dışına gidiyorum sık sık.

İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
|