Yanıt: Yaşlanmaktan mı daha çok korkuyorsun, yoksa gençliğini yeterince yaşayamamaktan mı?
Hayatı doya doya yaşadım istediğim gibi. Allah izin verirse sağlıklı yaşamak en büyük duam.
Yaşlanmaktanda korkmuyorum kendi adıma. Sadece sevdiğim kaybetmeyi korktuğum insanların yaşlanmasını görmek korkutuyor beni.

İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
|