Alıntı:
İlk gönderen: Regex
Hocam senin dediğin multi üyelik. Bazıları da ikinci hesap evresine daha geçmiyor, komple bir bütün olarak fake olabiliyor. Bunlar bence ergen statüsünden önce, kişiliği gelişmemiş ve oluşumunu tamamlayamamış; aşağılık kompleksli, kendisiyle barışamamış insanlar. Bu yüzden yaşlar ilerlese de sonuçlar aynı kalıyor.
|
Aynen aynen bir çeşit kişilik sorunundan kaynaklanıyor, kişiliği oturmamış insan yapar. Sahte kimlik yaratmak falan. :d Forumlar tarihinde envaii çeşitini gördük. Hatta biriyle samimiydik sonra bambaşka biri çıkmıştı :d