Alıntı:
İlk gönderen: Nicomedes
20 yıldır forumlara girerim, toplasan bir yada iki tane ikinci hesap açmışımdır o da şifre falan unutmalarda. Boş iş. Ergenken, kanım kaynarken bile böyle sünepelikler yapmışlığım yoktur  Ergen işleri bunlar.
|
Hocam senin dediğin multi üyelik. Bazıları da ikinci hesap evresine daha geçmiyor, komple bir bütün olarak fake olabiliyor. Bunlar bence ergen statüsünden önce, kişiliği gelişmemiş ve oluşumunu tamamlayamamış; aşağılık kompleksli, kendisiyle barışamamış insanlar. Bu yüzden yaşlar ilerlese de sonuçlar aynı kalıyor.