Mutluluk kavramı çok geniş gibi geliyor bana. Mutlu olmanın var olduğunu düşünmüyorum. Evet belli başlı hisler heyecanlar var. Fakat mutlu olma hali diyemiyorum bunlara. Anda olmak diyebilirim.