Konu
:
Çocukken en saçma neye inanırdın?
Tekil Mesaj gösterimi
12 Haziran 2026, 00:49
#
4
Çevrimdışı
Time
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen
kaydol
bağlantısından üye olunuz.
Yanıt: Çocukken en saçma neye inanırdın?
İyi bir çocuk olursam şirinleri göreceğime inanırdım. Hiç görmedim ama lavukları
Belkide yaramaz bir çocuktum o yüzden göremedim
Alıntı
Time
Açık Profil bilgileri
Time kullanıcısına özel mesaj gönder
Time - Daha fazla Mesajını bul