Alıntı:
İlk gönderen: Zeytin
Haftalık havadurumuna baktım, bir hafta yağmur yoktu. Bende bgün akşama kadar cam sildim . bitti 1 saat sonra yağmur başladı halen devam ediyor .. Oy oyy
|
Yağmuru seviyorum ya ondan birazda öyle söyledim. Biz erkekler ne bilelim kadınların çilesini dimi. İşimiz gücümüz hep keyif işleri. Temizlik işinide kadınlara yüklüyoruz. Şimdi bakınca üzüldüm emeğine. İnş bir daha cam sildiğinde yağmur yağıp emeğini boşa çıkarmaz.