Yanıt: Kolay gelsin denilen kasiyerin cevap vermemesi
Cevap vermesi için demiyorum ki, nezakettir söylemek. Kasiyerlere zaten kasiyerlik dışında ne varsa yaptırıyorlar. Gün sonunda pertleri çıkıyor gariplerin. Geçenlerde çıtıpıtı zayıf bir kız gördüm paletli araçla erkeğin zor çekeği yükü çekiyor. Bunlara ya yapacaksın yada çıkacaksın deniliyor herhalde. O yüzden kolay gelsin, iyi akşamlar, günaydın derim hep. Bu da bir iyiliktir sonuçta. İyilik karşılık beklenmeden yapılır. + Hep ayaktalar. Bütün gün nerdeyse. Özel Güvenlik olarak bilirim tüm gün ayakta koşturup akşam pertin çıkmış halde eve dönmeyi.
Konu Time tarafından (09 Haziran 2026 Saat 20:53 ) değiştirilmiştir.
|