Konu
:
Otobüs firmaları, yolculara verilen ikramları kaldırmayı planlıyor.
Tekil Mesaj gösterimi
19 Nisan 2026, 08:30
#
2
Çevrimdışı
Elvis
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen
kaydol
bağlantısından üye olunuz.
Yanıt: Otobüs firmaları, yolculara verilen ikramları kaldırmayı planlıyor.
Bi bedava kek keyfimiz vardi onu da aliyorlar.
Alıntı
Elvis
Açık Profil bilgileri
Elvis kullanıcısına özel mesaj gönder
Elvis - Daha fazla Mesajını bul