Yanıt: Yönetimden Talepleriniz
Alıntı:
İlk gönderen: Minyonita
Merhabalar..
Bir gözü astigmatizm diğer gözü miyop olan bir kullanıcı olarak gözlük takmama rağmen karınca duası gibi yazıları okumakta güçlük çekiyorum
Sizden ricam bu durumu düzeltme imkanınız varsa düzeltebilir misiniz? 
|
Bunun için tarayıcıdan 100% görünümü biraz yükseltebilirsiniz ya da Tapatalk uygulamasını indirip oradan foruma girerseniz biraz daha görünüm mobilden iyi görünüyor. Mobil temamız henüz tamamlanmadığı için şuan kullanıma açamadık. Aklıma gelen çözümler şu an bunlar ama neler yapılabilir diye bakarız yine.

İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
|