Cevap: Forumel.com 3. Haftanın Konuğu - Zeytin
On sene oldu oldu sanirim.
Gidisat guzel bence , daha ne olsun . cogu forumdan iyiyiz . masaallahh.
Olmaz mi , aksi bi sey gordugum de hemen daliyorum , banane deme huyum yok. Ama degismeye calisiyorum.
Tesekkurler : )

İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
|