Cevap: Forumel Bas-Konuş; Sen Konuş, O Yazıya Çevirip Editöre Getirsin!
Valla vbulletin 3 ayaktaysa senin sayende. Çok güzel olmuş emeğine sağlık. Övecek söz bulamadım çünkü hepsini @ Dea Dia kullanmış

İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
Deli tarafıma denk gelmeyin, zira orada ben bile hükümsüzüm...
|