Alıntı:
İlk gönderen: Dea Dia
Çok güzelmiş, benimde vardı. Seni çok seviyorum vs diyordu ama 7 yıl benimle kaldıktan sonra öldü. Görünce yine üzüldüm. Çok güzeller ama işte maalesef ömürleri çok uzun olmuyor.
|
Alıntı:
İlk gönderen: Zeytin
Ah kuzum ; ) çok şeker. Benimde vardı yanında konuşmaya korkuyorduk hersey alıyordu. 3 sene yaşadı. Evde bi canlıya bakmak tarifsiz bi duygu ama ayrılık.zor.be ..
|
Şimdi tekrar sahiplendim vasıflı iri bir jumbo muhabbet kuşu
Her sabah eğitim veriyorum, gün içerisinde falan uçuruyorum ki yağlanmasın veya hantal kalmasın diye. Evde evcil bir dostun olması muhteşem. Evimde 500 litre akvaryumum var, balıklarım elimden yem yerler o kadar seviyorum. Bir de akvaryum fena huzur veriyor bana.